13.11.06

Elisas teppe, forts.


Teppet til babyen til Elisa er kommet godt i gang (se 3. november i år). Det er ikke lenge før det er ferdig, faktisk. Og det blir litt kjedelig, det er artig å hekle. Tusen takk, Elisa :-)
Hm, nye prosjekter etterlyses ...

Jeg finner altså IKKE strikkepinnene mine! Jeg fatter ikke hvor jeg har lagt dem. I dag gikk jeg til det skrittet at jeg spurte en strikkende
medelev om jeg kunne få låne et par rundpinner av henne. For da kan jeg begynne på vesten min.

Men hvor har jeg gjort av mine?!

Jeg har laget min egen blågglogo i dag. Kanskje ikke den vakreste av de vakre, men den er i hvert fall synlig ...
Du er hjertlig velkommen til å stjele den og lage lenke til den i blåggen din. Og syns du den er veldig stygg så tar jeg gjerne imot tilbakemeldinger på det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...