27.12.06

Garnavhengig?


Ja, jeg tror nesten jeg må være det jeg, garnavhengig? Brukte nesten 400 kroner på garn i dag bare fordi jeg bare måtte?! Jeg har da ikke tid til dette?! Jo da. Jeg bare måtte strikke ferdig det store sjalet, og dét fikk jeg gjort i dag.


Jenta som fikk det lille sjalet blei forresten veldig glad for det. Og det var jo godt.

Og så er det disse vottene fra Latvia, da, og da må jeg ha tynt, tynt garn og da kunne jeg jo kjøpe det samtidig? Helt naturlig det ... Ja, ja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...