9.2.07

Ann trenger en god klaps


Jeg veit, dette har jeg ikke tid til! Men jeg blei så sjarmert over ordleken i iHannas blogg at jeg bare måtte (verdens dårligste unnskyldning for ikke å gjøre det man egentlig skal gjøre ...).
For å være med og leke, skriver du navnet ditt og needs i google, og ser hva du får opp av nødvendighet. Kanskje du blir overrasket over hva du trenger?

Vel, her er det Ann trenger:
1. Someone needs to give Ann a good spanking. Eh, det tror jeg ikke er noen god idé. Da blir Ann sint ;/
2. ... Help. Ja, akkurat nå kunne jeg trenge hjelp både til å tre perler på strikkegarn og få forklart en del av teknikkene rundt blondestrikking.
3. ... to get some Revlon's Cherries in the Snow, the ho's lipstick of choice. Dét var en god idé. Noen som kan hjelpe meg med det?
4. ... your help in locating it. Nei, jeg fant det.
5. ... help with eating disorder. Åh, jeg som trodde jeg hadde slankinga under kontroll?!
6. ... to read her history books and her current events. Åh, ikke minn meg på det!
7. ... your prayers. Dét tror jeg må være en annen Ann, gitt.
8. ... to be released from suffering. Jeg tenkte jeg skulle ta meg en Ibux faktisk.
9. ... to plan for that happy day when she's debt free. Det må ha vært i et tenketomt øyeblikk. I Norge i dag, hvem i all verden ønsker å bli gjeldfri?
10. ...to “practice what she preaches”. Derfor øver jeg meg også hver dag.

Du er herved invitert til å bli med på leken ... :)

1 kommentar:

  1. Anonym8.2.07

    Läs som hon lever, heheh, roligt! Kjempebra kommentarer!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...