26.2.07

Blod på tann


I Elite sin blogg kom jeg over et innlegg der hun omtalte et italiensk garn, Lana Grossa. Siden innehaveren i butikken Sofies i Sofies gate i Oslo reklamerte så heftig for italiensk garn - og italienske strikkemodeller - blei jeg nysgjerrig og så etter på nettet om
jeg kunne finne ut mer om dem. Og fant hjemmesiden deres.

De har ikke bare flotte blader, se dette med mye flettestrikking og dette med mye blondestrikking, men de legger også ut nye mønstre til nedlasting hver måned. Jeg blei ikke sælig imponert over tidligere mønstre, men bildet til venstre er deres presangen til oss i februar, og det likte i hvert fall jeg veldig godt. Her er lenke til oppskriften.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...