28.2.07

Hode under vann


Takk til dere som tok dere tid til å komme med forslag til artige og gode blåggtitler i går :) Noen av dem har jeg brukt lang tid på så navn betyr noe det.

Jeg skal delta i en sjal-along i mars. Det er første gang jeg deltar i noe sånt, og jeg blei nok litt dradd med da forslaget kom opp først. Jeg har i noen uker nå gått og siklet på å strikke blondesjal, det er så mange vakre. Og sjøl om det etter hvert er blitt noen så ville jeg prøve å utfordre meg sjøl.

Men så kom jeg på at jeg holder jo på med to andre ... Så da flere andre benyttet seg av alongen til å bli ferdige med sjal de var i gang med følte jeg presset på meg lette. Så nå benytter jeg anledningen til å bli ferdig med Skiraste sjalen/Birch, og Bente.

Det vil komme flere muligheter, det er jeg sikker på.

2 kommentarer:

  1. Anonym1.3.07

    Hej!
    Jag gillar din sida och tycker du är jätteduktig, men undrar om du har något förslag på vad en nybörjare på virkning och stickning kunde starta med?
    Hälsningar Lisa

    SvarSlett
  2. Anonym3.3.07

    Du får skynde deg å gjøre ferdig de du holder på med slik at du kan begynne på et nytt. Det gjør jeg. Det er det største motivet for å bli ferdig med noe - man kan begynne på noe nytt. Hihi.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...