24.6.07

Fine farger?

Ikke fortell det til Bea, men jeg lurer på om hun ikke har inspirert meg til å gå på enda et teppeprosjekt ... ? Men jeg trenger litt hjelp. Og jeg har god tid.

Bildet viser en førebels rute, på garn og mønster. Ser det bra ut, eller blir det rett og slett for mye av det gode (= harry)? Mønsteret var veldig enkelt, og søtt, men så var det kanten med pingvin-garn fra Dale. Jeg liker det veldig godt, så mykt og deilig å hekle med. Jeg er bare redd det skal bli litt klissete?

Hva mener du?

8 kommentarer:

  1. Det ser verken seigt eller klissete ut ;-) Den lille kanten vil ikke se for søt ut, for de to andre fargene vil være dominerende. Dette ser ut til å bli skikkelig fint! :-)

    SvarSlett
  2. Jeg tror også det blir fint. Likte fargene jeg. Koselig med skikkelig hjemmelaget:) Ha en fortsatt god helg.

    SvarSlett
  3. Anonym24.6.07

    Det kommer til å bli et fantastisk teppe!!! Jeg syns ikke det ser klissete ut, men JEG ville holdt meg til de to fargene du brukte først, for de er bare rålekre og er nok i seg selv! Så jeg ville hoppet over flerfrget. men harry syns jeg ikke det er, hi hi!

    SvarSlett
  4. Anonym24.6.07

    Jeg liker den flerfargede kanten, syns den er forholdsvis diskret for den er tross alt ikke i en kontrast farge, så klissete blir det ikke. Jeg tror det kan gi en flott rutenett effekt på det endelige teppet.

    SvarSlett
  5. Anonym24.6.07

    Kjekt å vere til inspirasjon!! (og ein skal aldri seie aldri, hehe) ;)
    Likte fargane dine veldig godt, eg.. Skal det vere babyteppe, eller slumreteppe i sofakroken? (babytepper kan godt vere klissete! Harry blir det uansett ikkje...)

    Lykke til!! :D

    SvarSlett
  6. Anonym25.6.07

    jag tycker det är en jättesöt ruta, men ja, kanten i flerfärgat garn kan man vara utan också... men om du gillar den kan du ha kvar den, den förstör inte intrycket. gulligt!

    SvarSlett
  7. Synes det ser kjempebra ut. Og for mye av det gode er som oftest helt herlig ;)

    SvarSlett
  8. Anonym5.7.07

    Jeg likte ikke kanten rundt, syns det ble for rotete. Skal du ha kant, ville jeg valgt fargen du har i midten. Men, nå liker jeg tingene enkle, og smaken er jo ikke lik.
    Ha en flott sommer!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...