6.6.07

FO. Apesokker/Ingen er perfekt


Da var jeg ferdig med mitt andre par med Cookies 'Monkey'. Jeg ble veldig fornøyd, jeg. Og mer fornøyd enn med de ensfarga som jeg syns var litt blodløse. Samme hva Silje sier ;)
Garnet er Magi fra Rauma, og det er veldig mykt og elastisk. Jeg likte veldig godt å strikke med det, og tror jeg vil bruke det flere ganger. Det mest negative er at det ikke var særlig drøyt.

Silje tipsa meg forresten om dette med grafting, sammenstrikking kan det kanskje oversettes med? Det er tuppen av tærne.
Som syntes av bildet skjønner jeg ikke teknikken enda Silje la med en video. Det sier noe om hvor utrolig sakte jeg tar ting :( Eller som jeg trøster meg sjøl med: Ingen er perfekt ...

3 kommentarer:

  1. Anonym6.6.07

    Gratulerer med nye sokker, dei vart kjempefine!

    Sånn der crafting greier, det er for vidarekommande, trur eg.. Har ikkje funne ut av det enno, eg heller.. ;)

    SvarSlett
  2. Anonym7.6.07

    Kan trøste deg med at det har tatt meg lang lang tid og mange mislykkede forsøk på å grafte før jeg endelig skjønte hvordan jeg skulle gjøre det og faktisk fikk det til. Så ikke gi opp! Og Jeg synes disse apene var stiligere enn de ensfargede. Utrolig hvor godt det mønsteret gjør seg med "urolig" garn.

    SvarSlett
  3. Har også prøvd meg på denne graftingen, ikke skjønt noenting ennå! Har prøvd med den videoen og, men ble om mulig mer forvirra :)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...