29.7.07

Candle Flame Shawl


Siden jeg er a) på sjalhakket, b) er på blondestrikke-hakket, c) venter på nye ledetråder i Mystery Stole 3, d) har nyinnkjøpt lace-kvalitetgarn - og generelt veldig strikkete for tida så har jeg begynt på enda et nytt prosjekt. Jeg føler jeg får lov til det nå som jeg er ferdig med lappeteppet til Daniel.
Jeg strikker i Isagars Tvinni Tweed, på pinner 4,5 mm. Det går veldig tregt, det er et komplisert mønster, men jeg tror det vil bli veldig vakkert.

Mønsteret til dette vakre sjalet (egentlig også en stola - et bredt skjerf) fant jeg for en stund siden på nettsiden til knitpicks.com. Helt gratis :)

8 kommentarer:

  1. Dette ser forførende delikat ut og fargen er fantastisk!

    Det fins et Candle Flame Shawl til. Som ser ut til å være bygd over samme lest, men er et trekantet sjal og jeg har selv strikket det i tykt garn.

    SvarSlett
  2. Anonym30.7.07

    Nå har jeg kost meg gjennom hele bloggen din! Du skriver veldig godt, og bildene kan man ikke klage på heller :D Jeg linker til deg jeg.

    PS: kanskje jeg har en slik blogtittel du snakket om? Man burde ihvertfall skjønne hva den handler om :D

    SvarSlett
  3. Anonym30.7.07

    Så lekket dette blir! Fargen og mønsteret ser veldig fint ut:) Er det greit at jeg linker til deg i bloggen min? Synes du lager masse fint og skriver bra. En kjempekoselig blogg:)

    SvarSlett
  4. Ja det er ingen tvil om at dette blir vakkert!!

    SvarSlett
  5. Lekkert! Kan ikke sies på noen annen måte! Det kommer til å bli kjempeflott!

    SvarSlett
  6. Tusen takk for hyggelige kommentarer :)

    SvarSlett
  7. Dette ser vakkert ut, jeg gleder meg til å se det ferdig :-)

    SvarSlett
  8. Anonym2.8.07

    Dette ser lekkert ut, venter i spenning her.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...