5.11.07

Takk for alle gratulasjonene :D

Ikke helt planlagt at det skulle ta så lang tid å trekke en lapp blant dere som har vært så vennlige å legge igjen en kommentar til meg på dagen 29. oktober.
Men - i kveld er det altså gjort. Og bare for å dra ut og øke spenninga (hvis du ikke allerede har skrolla ned til bildet ;p):
Statistikk
* 46 unike navn før 2. november
* 9 ikke-norskspråklige
* Mange kjente, noen jeg ikke har truffet før :D

Jeg skrev navnet på dere alle, la det i en kakeboks og trakk ...



Hege i Troms! Jeg håper du, Hege, blir fornøyd med presangen fra meg. Den kommer i slutten av uka. Jeg har vært på oslotur og hatt deg/presangmottageren i tankene mens jeg løp fra den ene spennende garnbutikken til neste. Kos deg :D

Det er synd dere ikke kunne få en presang fra meg alle sammen, men nytt år og nye sjanser ;)

3 kommentarer:

  1. Så gøy at jeg vant :)
    Blir spennende å se hva som dukker opp i posten da!
    Ha ei flott uke :)

    (Men jeg bor ikke i Tromsø...men i troms)

    SvarSlett
  2. Ups, rettes ---- >
    Bare hyggelig, Hege. Selvom jeg ser av bloggen din at det vil bli en utfordring å finne noe til deg *tenke, tenke*

    SvarSlett
  3. Anonym5.11.07

    Og så fin boks til å trekning ut av da! Gratulerer igjen da!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...