9.4.08

FO. Razor Shell Neckwarmer.

Jeg har fått så sansen for Knitologys elegante og superenkle design. Forrige uke strikka jeg lua hennes, Felicity, og i løpet av turen hjem fra London klarte jeg å strikke to Razor Shell Neckwarmer'e (klikk på lenka og den lastes ned som pdf-fil).
Den lilla er strikket i garnet Sublime som er en blanding av angora og merino, og den grønne er laget i garn fra Manos of Uruguay, merino med silke. De er strikket på pinner 4,5 mm. Og tok et par-tre timer å strikke :D

De kunne sikkert passa andre damer bedre enn meg, men de er aldeles nydelige, og lages i en fart om man har behov for det. Kanskje bedre enn kake til enkelte ;)

Som syntes på bildet er den også veldig anvendelig: Som hals, som hårbånd og som pannebånd/halv lue.

Thanks to Knitology who has brought me/us these wonderful patterns! First for Felicity the Hat, and now Razor Shell Neckwarmer. Did I say neckwarmer?! I can use it for my hair, for my ears and for my beauty ;) Talk about being versatile. Thanks a million!

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for kommentaren ibloggen min.
    Og dermed takk for at jeg fikk anledning til å kikke i din blogg! :-)

    Jeg liker kjempegodt stilen din!
    Skulle ønske jeg var flink til å strikke!

    SvarSlett
  2. Anonym9.4.08

    Stilige, spesielt den grønne!! :D I grunn ganske lurt med fleire funksjoner i ein..

    Bedre enn kake, du!? *ler*

    SvarSlett
  3. Dette var et multifunksjonellt plagg - det liker jeg! :-)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...