1.6.09

52 par på 52 uker

Ja, så langt kan galskapen gå. Hvorfor skulle jeg ønske meg sjøl noe så vondt som å satse på å strikke 52 par sokker på ett år? Jegh ar ikke noe svar til det spørsmålet, men sånn er det: Jeg deltar i en gruppe på Ravelry som har som målsetning å strikke 52 par sokker på 52 uker, så bloggen min vil bli veldig sokksentrert det neste året. Så er dere advart.

Det er fortsatt tid igjen hvis du også ønsker å delta. I hvert fall fram til 21. juni. Og snodig nok er det en veldig stor gruppe norske strikkere der allerede :)

I am participating with a large group of Norwegians on this year 52 Pair Plunge III. Wish me luck :)

11 kommentarer:

  1. Du er gal :-)
    Jeg er ikke noe sokkemenneske, har strikket en sokk på de siste par-tre årene. Men jeg er blitt litt inspirert av deg, har kjøpt en sokkebok, og har ambisjoner om å strikke 2 par sokker neste 52 ukene:-) Skal nok følge med på dine 52...

    SvarSlett
  2. Tror jeg følger Torirots ambisjoner om to par på femtito uker istedet.

    Men heia deg! Og om bloggen blir sokkesentrert, pytt, jeg følger med! Så mye flott som du lager og blogger om, det må jeg følge med på.

    SvarSlett
  3. Jeg tror jeg får nøye meg med å følge med fra sidelinjen. Heie og komme med oppmuntrende tilrop hvis det trengs :o)

    Hilsen fra Kari Anne

    SvarSlett
  4. Akkurat min første tanke også - du er gal :-) Jeg håper du har lagt merke til at det er par med sokker du skal strikke, ingen enkle her hehe. Lykke til iallefall, jeg gleder meg til å se etterhvert for det blir mye flott - det er jeg sikker på!

    SvarSlett
  5. De gærne har det godt *he,he*
    Men jeg tror dette kommer til å bli moro :)

    SvarSlett
  6. Hei, artig prosjekt du er med på.. Jeg strikker også sokker- kanskje 12-15 par i året, men dette tar kaka.. Lykke til da, og husk at du kan strikke babysokker hvis du ligger litt etter..Jeg gleder meg til å følge deg..

    SvarSlett
  7. Jeg er nok enig med de andre her - du er litt sprø. Men sprø er bra, og mye morsommere! Jeg strikker altfor sakte til å være med på noe sånt - ett par pr mnd passer bedre for mitt tempo. Men jeg heier på deg - det blir helt sikkert mye fint å se, og litt å lære også Så blogg i vei om sokker - vi gleder oss! Og lykke til!

    SvarSlett
  8. Jeg har ikke større ambisjoner enn å strikke ett par sokker - mitt første. Er snart ferdig med hælen (strikker tå opp) så da er vel det verste unnagjort...

    Følger med på galskapen fra sidelinja og heier på deg!

    SvarSlett
  9. Siena, det var sånn det begynte for meg også ... galskapen begynner alltid et sted.

    SvarSlett
  10. ja vi vet jo du er gal, og jeg regner meg selv for å være litt gal!! Men 1 par sokker pr uke det blir for drøyt! Lykke til!

    SvarSlett
  11. Hahaha, for et vanvittig påfunn! Også du som strikker så fine sokker med "litt ekstra" - det er jo litt av en utfordring du har gitt deg selv... Lykke til!! (Og tenk så mange som får fine julegaver i år!)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...