15.6.10

Strikk en genser på 14 dager: Dag 8

Ferdig med Plan B, genseren Gloucestershire Glory i Wabi Sabi og Dragonfly Fibre. Genseren veier 160 gram, og jeg brukte mindre en ett nøste Purple Jewel og litt mer enn 50 gram av Robin's Egg på pinner 2,5 mm og 3. De gule stripene er Alchemy Juniper, også et tynt sokkegarn.

Dette er bare en størrelse 2 år, kanskje mindre til og med så det er ikke så rart det ikke gikk mer garn.


Plan A, den samme genseren i Bugga! får jeg gjøre ferdig når garnet kommer og jeg kommer tilbake fra Stockholm neste uke. Hvor jeg skal få møte Joahnne, Ivar, Hélene (jeg håper Hélene er informert ;p) og Maria. Og løpe rundt i garnbutikker, og forhåpentligvis få smake på brylluppskake. Mer om det i morgen.

Mønster til barnegenseren følger i løpet av sommeren.

6 kommentarer:

  1. Så fin genseren din ble, lekker i fargene. Fin har bloggen din blitt også, og god tur !

    SvarSlett
  2. Flot arbejde :-) bemærker også lige at du har givet din blog en 'Make over':-) God uge til dig.

    SvarSlett
  3. God tur til Stockholm! Du får hilse :-) Og gratulerer med ny, fin lay out!

    SvarSlett
  4. strikkepanja15.6.10

    Grattis med ferdig genser på 8 dager! Bloggen din ble kjempefin med nytt utseende :-)

    SvarSlett
  5. Veldig fin genser i flotte farger !
    Alltid morro å komme innom bloggen din, og jeg er vel en skikkelig rævdilter for jeg lar meg inspirere av deg titt og ofte :)

    SvarSlett
  6. Fin genser som jeg gleder meg til å strikke!

    Bloggen din ble veldig flott!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...