23.4.13

Hallo?

203 mennesker er mange mennesker å forholde seg til, selv for meg. Nå klarer de fleste av dere å finne ut på egenhånd hva jeg sa i gavedrysset mitt og hvordan dere skal håndtere denne mønstergaven, kudos!

Dere som har problemer, vær så snill, det blir rett og slett for mange spørsmål om akkurat det samme - for meg. Det kan jo ikke dere vite, men nå veit dere det. Hvis dere ikke får det til etter at jeg har skrevet litt mer utfyllende under, spør noen andre, vær så snill?

1. Jeg sendte ett mønster til hver og en av dere som hadde skrev i bloggposten min, som også hadde skrevet nicket sitt på Ravelry.
2. Skrev du nicket ditt og ennå ikke har mottatt mønsteret som elektronisk gave på Ravelry har jeg gjort en feil. Send meg en PM om det på Ravelry, jeg heter pinneguri der også.
3. Jeg sender ikke til den du ønsker å gi bort til, det er ditt ansvar.
4. Den som har fått mønster har selv ansvar for å sende det videre til den hun har lyst til å gi det bort til. Har du fått løfte av noen om at du skal motta et mønster, ta det opp med rette vedkommende.
5. Jeg veit IKKE hvordan du skal sende det til den du har lyst til å gi det bort til, gjør som du vil. Om du så må skrive det ut for å sende det til den du har lyst til, gjør gjerne det.
6. Tilbudet gjaldt 20. april. Ikke 19. april. Ikke 21., eller 22. eller 23. eller ... april.

Please? 

5 kommentarer:

  1. Hei,
    tusen takk for mønstret :-)
    for å videresende mønster må dere A-lagre mønstret på egen maskin.
    B-legge det til som vedlegg på den mailen dere sender til den personen som skal ha det.
    Mvh Kristin

    SvarSlett
  2. Takk, snille Kristin72!

    SvarSlett
  3. Vil du ha en kopp te?...kaffe? ;)

    SvarSlett
  4. Anonym24.4.13

    Skjønner frustrasjonen, men jeg til tro det er mange som følger bloggen din som ikke nødvendivis er så inne på internett og data, og da blir det lett rot, selv om man prøver så godt man kan.
    Til en annen gang så har jeg vært borti at man kan ha tilbudskoder på ravelry. Alt du da hadde trengt å gjøre er å sette opp en kode som funker den ene dagen, forklare hvordan man bruker den, og lene deg bak med en kopp kaffe:-) da kjøper man mønster på vanlig måte, men bare fyller inn koden og slipper å betale.

    SvarSlett
  5. Anne Marie, ja takk! Mye! Stort! Nå!

    Alle som spør ser jo bare sitt ene spørsmål, jeg ser de 40+ i tillegg til de jeg faktisk har sendt feil og sjøl må påta meg ansvaret for.
    Anonym, takk for tips, I'll do.

    SvarSlett

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...