11.5.13

Har du sett på maken?

Det er mai, det er utetid. Og i tillegg blomstrer magnoliaen. Riktig nok ikke på min parsell, men på naboens. Men det er jo ikke så veldig viktig når jeg ser den hele tida.


Plutselig mista jeg litt strikkeentusiasmen min. Det er vanlig på våren for de fleste, men når man har en blogg som dette er det sjeldent det kommer så tydelig fram. Men i år er jeg litt slått ut, jeg også.

Så jentekjolen (med den usikre strikkefastheten som nå er slått fast å være 24 m = 10 cm), vel, mønsteret på den må ligge litt og mørne. Jeg kommer tilbake, sterkt og med mye strikkeglede, og jeg er sikker på at jeg kommer tilbake før jeg sjøl tror også. Det pleier å gå fort over.

Stay tuned :) 

4 kommentarer:

  1. Ja, magnoliaen kan slå knock-out på noen hver, det er sikkert og visst! Vakreste som fins nå på denne tiden av året!

    SvarSlett
  2. Åh - så vakker den er!
    Har maken, men den vil ikkje trivast her hjå oss. Lurer på om det er litt for værhardt her. Uansett, nyt det.

    SvarSlett
  3. Våren er ei herlig tid som bare må nytes! Strikkeinspirasjonen går i bølgedaler! Er helt sikker på at den kommer snart tilbake! For en nydelig magnolia-utsikt du har! Heldige du!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  4. Det forstår jeg godt. Selv graver jeg endel i jorden, og brune hender står ikke så godt til hvitt strikketøy...

    Men nå har jeg kastet meg på en Vestfold-kofte som allerhelst skal være ferdig på fredag. Ingen tid å miste!

    Nydelig magnolia. Det drømmer jeg om langs husveggen.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...