30.10.13

Snop serveres ved utgangsdøra

Hurra for en flott og - lang - bursdag i år :) Tusen takk til alle som la igjen en hyggelig kommentar. Da har jeg brukt magien Random Number Generator og kommet til at fem heldige får med seg en godtepose når de går hjem:

  • Penelene
  • Hanne (nr 18 i tilfelle noen heter det samme)
  • Ugla 
  • Susanne S 
  • Lykke 
Ta kontakt med meg på theneedle lady@gmail.com, evn på Pinneguri på Ravelry. Her er de mønstrene dere kan velge mellom, hvis dere ønsker et mønster, da :)


3 kommentarer:

  1. Hurra hurra, nå har jeg regnet meg nedover og jeg er Hanne nummer 18. Så gøy. For en vinnerlykke. Nå skal jeg se over mønstrene før jeg bestemmer meg og sender e-post. Hadde en favoritt da jeg meldte meg på konkurransen, men nå ble jeg usikker. For en gøy start på dagen :D Tusen takk :D

    SvarSlett
  2. Jippi!!!! Jeg ønsker meg så veldig barnesaujakka! Og om du vil ha epostadresse så er det: knu-sy@online.no Tusen tusen takk!

    SvarSlett
  3. Dette var en meget bra start på dagen!
    Nå skal jeg studere de lekre mønstrene dine :-)
    Tusen takk!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...