15.11.13

Utlån med skyhøye renter

Jeg foreslår at skal dere låne bort noe til noen noengang så er Vibeke deres opplagte førstekandidat.
Hvorfor? Fordi hun gir tilbake mer enn hun låner. Det er god rente, det.

Vibeke spurte meg om hun kunne låne en håndtein av meg, hun hadde lyst til å prøve og spinne med karda ull hun hadde kjøpt i sommer. Jeg har ikke så mange håndteiner, men den beste jeg har er den jeg kjøpte av HKAngora, en Kundert tein. Så hun fikk låne den.


Etter et par ukers prøving bestemte hun seg for å kjøpe en sånn selv. Og hun returnerte min. I håndsydd pose! Er den ikke fin? Nå henger alle teinene, alle fem, i denne posen, og på gulvet på garn- og stoffrommet mitt ligger det massevis av stoffbiter - for jeg har så lyst til å sy sånn pose jeg også. På Pinteresttavla mi kan du forresten se flere gode symønstre.

Noe mer du vil låne, Vibeke? 

7 kommentarer:

  1. Herlig! Takk for pene ord! Kan ikke låne mer vet du, forventningene blir så høye ;)

    SvarSlett
  2. Sånne poser er morsomme prosjekter :-)
    Gratulerer med nytt uglebilde på bloggen, forresten. Fint!

    SvarSlett
  3. Så heldig du er, kjempefin stoffpose! Ha en riktig god helg hos deg!

    SvarSlett
  4. Det var pent gjort, både av Vibeke og deg som fortalte det!

    SvarSlett
  5. Dette kan vi like! :)

    SvarSlett
  6. Anonym19.11.13

    Så hyggelig da. Takk for printrest-lenke. Mye fint å se der.

    - Marianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Anonym19.11.13

      PS. Likte det nye "heading"- bildet ditt med uglene.

      . Marianne

      Slett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...