2.2.14

Litt forelska

Regnbue-februar er bare i starten, men første strikkeprosjekt er faktisk ferdig allerede. Det er Mabe58 som har strikka ferdig et par votter, i Viking og Nepal - en spenstig garnblanding som i hvert fall ser supermyk ut på bildene.

Sjøl er jeg en smule forelska i mitt eget prosjekt, barnekjolen til Andreassen strikka ovenfra og ned i Wollmeise-rester, med To Vranges striper og åpning i siden. Det er så godt når alt forenes og passer sammen. 


Jeg har bestemt meg for å strikke regnbuen ned, altså fra rød, via oransje, gul, grønn, blå til lilla, men heldigvis har jeg mange rester i forskjellige sjatteringer så selvom jeg har kommet nesten halvveis i fargene allerede ved deling så tror jeg det skal gå bra. 

4 kommentarer:

  1. Et artig prosjekt, gleder meg til å se den ferdig, klem fra Beth

    SvarSlett
  2. Regnbuefebruar høres spennende ut og ditt prosjekt er kommet fint i gang.

    SvarSlett
  3. Det ser spændende ud :o)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...