18.5.14

med garn ...

Ta deg tid til å se denne :)


Moving On from ainslie henderson on Vimeo.

5 kommentarer:

  1. Den var fin......

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke sant *tørker en tåre fra øyekroken*

      Slett
  2. Anonym19.5.14

    Truly powerful; thanks for sharing! Since I don't know Norwegian, "take time out to watch this one" might not be the correct translation for your comment; I would have benefited from a warning like "This packs a wollop!", since I nearly burst into tears watching it.

    SvarSlett
    Svar
    1. Sorry about that, but maybe it was a good cry?

      Slett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...