31.8.15

Strikkebager, et forsøk

Siden det er endel pågang etter strikkebagene mine skal jeg prøve å selge noen av dem på nettet, også. Ikke bare på strikketreff.

Så jeg har 14 stykker jeg selger i denne omgangen. Er det noen av dem som ikke er solgt innen fredag  4. september (alle er solgt) tar jeg de bare ned og har de med meg på treff i stedet så det er ikke mulig å spørre etter å få kjøpt dem etter den datoen.

Det er fire av disse, La humla suse i det grønne gresset. Stoffet på utsiden er lin, mens det som er inni er bomullsstoff. Ingen av disse bagene er avstiva på noen måte, det passer lina veldig godt syns jeg.
De tre mellomste passer bra til et par sokkepar, et sjal, et barneplagg, eller noe lignende. Èn solgt.


Den ene av dem er betydelig større enn de tre andre, den går fint å bruke til et dameplagg som ikke er for tykt. Solgt. 


Alle har forskjellige farger på glidlåsen (gule, hvit, grønn), og tre har et slags innlegg, rosa blomster.


Mens én har svart-hvite blomster. Solgt.


Så har jeg fem av La humla suse. Den er også sydd i lin på utsiden og trykt bomull på innsiden. De er heller ikke avstiva, men har bred bunn og står fint sjøl.

Fire er i samme størrelse, 1 er litt mindre, men bredere.



Fargenpå glidlåsen reflekterer stoffet inni. Den mørkeblå er solgt.


Så har jeg fire av bagen som heter Nordisk skog. Alle er solgt. De er gjennomgående med lin, på utsiden med mønster og på innsiden med beige lin.


De er heller ikke avstiva, men har bred bunn så de står av seg sjøl.


 Den svarte glidlåsen er så kalt usynelig glidlås (solgt), de tre andre er vanlige (to er solgt).


Bagen er middels til stor, her kan du godt ha et strikkeprosjekt som skal bli stort.

Så har jeg en løsbag, One trick pony, solgt. Den har lin i bunnen og trykt bomullstoff øverst og inni. Den er avstiva, og den er veldig stor - her har du god plass til flere prosjekter eller et stort strikketøy.


Søt innside.


Glidlåsen er spesielt tilpassa dette stoffet.

Dette er lappen som er sydd i siden på bagen.


Når det gjelder størrelsene er alle ca 30 cm brede, bortsett fra Nordisk skog som er 40 cm. De største bagene er ca 30 i dybde, mens de middelstore er ca 25 cm. Den minste er 17 cm dyp.

Alle de middelstore bagene koster 250 inkl MVA, de to store (La humla suse i det grønne gresset og One trick pony) koster 270 inkl MVA, og den ene lille La humle suse 220 inkl MVA. I tillegg kommer porto på 35 kr. Hvis du kjøper mer enn én er det bare porto for en, uansett hvor mange du kjøper.

Hvis du er interessert i noen av dem eller har spørsmål kan du ta kontakt meg på theneedlelady@gmail.com. Første dame til mølla osv.

Jeg sender avgårde gjennom uka, seinest på fredag, og etter at du har overført penger. Bestiller du og ikke er fornøyd er det full returrett, selvfølgelig.

4 kommentarer:

  1. Bestilling sendt.

    SvarSlett
  2. Bestilling sendt her også. :) sikkert for treg på avtrekkeren, men håper. Og så må jeg sjekke datoer, ble plutselig redd for at Sjølingstad er 4. Og ikke 11. September.

    SvarSlett
  3. Så fine strikkevesker .

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...