20.9.15

Strikkebager til salgs

Som lovet legger jeg ut de strikkebagene jeg ikke solgte på Sjølingstad forrige helg.

Bortsett fra der det står liten/små, så er alle bagene middels store, ca 30 cm brede og 20 cm dype, litt mindre enn skjermen på en bærbar datamaskin. Det vil si det er plass til to-tre små prosjekter i bagen, to-tre sokker for eksempel og et par nøster, eller starten på en kofte, eller ett sjal med garnet og pinnene. Jeg har lagt litt garn oppi for å gi en følelse av størrelsen, og garnet er på 100 gram.

I tillegg til bagen kommer det på porto på 35 kroner, uansett hvor mange du bestiller.

Salget foregår bare i dag, og jeg har bare disse bagene ferdige nå. Det kommer nye bager hit 1. oktober, i andre stoffer og da vil også bagene være store - jeg har skjønt det er det dere ønsker mest.

Noen av bagene er avstivet med vliselin mellom lagene, da skriver jeg at bagen er stiv. Fordelen med at bagen er stiv er at den står av seg sjøl. Ulempen er at den er litt vanskeligere å dytte ned i veska di. Og omvendt, de som ikke er stive er mer håndterlige, men de trenger et prosjekt i bagen for å stå av seg sjøl.

--- Alle bagene er solgt. Ny oppdatering 1. oktober, med store bager. Og noen små - for dem som liker det best ---

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...