13.10.15

Vi kommer tilbake, Fredrikstad

Vottelauget - som jeg utgjør 1/8 del av - var ikke vanskelig å be til Strikkekinofestivalen i Fredrikstad i helga.

3/8 av Vottelauget, undertegnede, Wenche og Merete
Som alltid er det en ildsjel som står bak. Kristin Alerød blei inspirert til Strikkekino i Fredrikstad fra Hamar som starta i fjor, og derfra var det kort vei til en festival. Hun fortalte at det hadde ikke vært nei hos noen av dem hun spurte - og altså, heller ikke hos undertegnede. Nå er jeg i tillegg til strikkemenneske filmmenneske så det var veldig kort vei for meg, da.

Jeg fikk sitte på Husflidslagets benk! 
Det var rundt 200 mennesker innom i løpet av lørdagen, og alle kunne kjøpe festivalpass til 300 kroner på forhånd. For det fikk vi 3 filmer, lunsj og gode rabatter i garnbutikkene som sto i foajéen på den flotte kinoen i Fredrikstad.

Og Vottelauget signerte bøker så det grein etter. Tusen takk til alle som kom og kjøpte boka vår! Og ikke minst, tusen takk til Kristin og Fredrikstad kino som hadde lagt så godt til rette for en kjempeflott dag.
Her er også Demokratens oppsummering.

Som alltid syns jeg det er veldig hyggelig å se at folk bruker de strikkejakkene jeg har skrevet mønster på.


Fortalte jeg forresten at jeg helt tilfeldig var innom stoffbutikken tvers over veien og kjøpte stilige stoff til nye strikkebager?


Er det ikke ku-lt? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...