20.12.16

Kreative desember - ferdig!

Da er jeg - og de fem hundre andre? - med Julevotten 2016. Jeg er kjempefornøyd med hvordan paret i Røros Lamullgarn, skikkelig julete.
Jeg er enda mer fornøyd med de jeg teststrikka i høst, i Jamieson of Shetland, Spindrift.



Siden Spindrift bare kommer i 25 gramsnøster måtte jeg være litt kreativ, og resultatet blei et par i to farger. Veldig julete det også.


....
Tusen takk til alle kommentarene i går. Det var et enkelt valg. Det er klart Gyro som skal få et mønster, for en vakker kommentar. Jeg legger det i biblioteket ditt, Fivrel. 

1 kommentar:

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...